عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرهاد پیشنهاد فتح ا… زاده را پذیرفت/مجیدی ۴ بازی در ترکیب استقلال

فرهاد مجیدی به استقلال برمی گردد! کاپیتان سابق آبی‌ها که این روزها بیشتر عکس‌هایش را کنار اکتورهای سینما می‌بینیم یا بعضی وقت‌ها خبرهایی درباره حضورش در کلاس‌های مربیگری منتشر می‌شود به زودی به استقلال بازخواهد گشت.

 مجیدی برای‌پوشیدن دوباره پیراهن استقلال چراغ سبز نشان داده است.ایران ورزشی – او پیشنهاد علی فتح‌ا…‌زاده را برای بازگشت به استقلال پذیرفته که این می‌تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال باشد. به خصوص آنهایی که هنوز بازی‌های خوب فرهاد مجیدی مقابل چشمشان رژه می‌رود. فرهاد به زودی به استقلال بازخواهد گشت. پیراهنش را هم که به کسی نداده‌اند. شماره ۷ در اتاق بایگانی خاک می‌خورد و شاید حاجی فتح‌ا…‌زاده به همین دلیل اجازه نداد کسی پیراهن آقا فرهاد را تن کند. فتح‌ا…‌زاده خبر از بازگشت مجیدی می‌دهد و از یک گفت و گوی خصوصی با شماره ۷ پرده برمی‌دارد.

ظاهرا حرف‌هایی در خفا بین او و فرهاد رد و بدل شده و کاپیتان سابق برای بازگشت ابراز علاقه کرده است.

برنامه‌ای که فتح‌ا…‌زاده برای مجیدی چیده بازگشت در ۴ بازی پایانی است اما آیا امکان این کار وجود دارد؟ آیا استقلال می‌تواند فرهاد را تنها برای ۴ بازی در خدمت داشته باشد؟ قوانین سازمان لیگ این اجازه را به استقلال خواهد داد؟ سوال پیرامون این خبر بسیار است اما فتح‌ا…‌زاده پاسخ این سوال را قاطعانه داده است: «بله!» وقتی فتح‌ا…‌زاده می‌گوید برمی گردد پس شاید خبرهایی هست و حاجی فکر آخر فصل را هم کرده که می‌خواهد مجیدی را برگرداند. خبر بهتر برای هواداران استقلال این است که مجیدی هم دوست دارد برگردد و سه چهار بازی لباس استقلال را بپوشد و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

حالا اگر فرهاد یک بازی هم بیاید و با لباس استقلال از میدان خداحافظی کند.شاید هواداران تک‌خاطره تلخی که از او در ذهن دارند را فراموش کنند.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,مطلب,حاشیه,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com